red poppy flower field at daytime

Ontmoeten ráákt!

Ontmoeten: dááar geloven wij in!

We laten ons raken door Jezus,
die ons voorleefde:
‘Niemand gaat zijn weg alleen.
God heeft zich met jou verbonden!’
In dat geloof willen we ruimte creëren
voor Ontmoeting die ertoe doet.
Vanuit vriendschap en mededogen
willen we zorg hebben
voor ieder die ons pad kruist.
Jouw verhaal telt!
We weten ons gesterkt door Jezus belofte
‘Waar twee of drie in mijn naam bijeen zijn
daar ben ik in het midden.
Ontmoeten ráákt!

Overzicht van de huidige (vaste) activiteiten vanuit Ontmoeten ráákt!

Informatie en onderwerpen vanuit de bijeenkomsten van Ontmoeten ráákt!

Onze aanpak

Iedere maand komt Ontmoeten ráákt samen. We starten met een rondje “Hoe zit je erbij?”. Dan wordt bij toerbeurt een persoonlijk gebed of inspirerende tekst ingebracht. Daarna bespreken we de organisatorische aspecten. Minimaal 1x per kwartaal zoeken we met elkaar verdieping in onszelf en ons geloof, onder begeleiding van pastor Marion Korenromp. Dit doen we aan de hand van een thema, een boek of een excursie. Deze samenkomst is op zaterdagochtend. Dit legt een basis van vertrouwen in de samenwerking met  elkaar. Zo blijven we groeien. Wil je graag kennismaken of al meedoen? Neem contact op met een van de mensen.

Mail gerust: ontmoetenraakt-johannes@3eenheidparochie.nl

Ontmoetingen van de maand  (Gooi jij ook een steen in de vijver?)

Ontmoeten ráákt! Wanneer ervaar je dit dan? Dit kan op hele kleine onverwachte momenten gebeuren. Deze momenten zijn het waard om te delen, zodat ook jij geraakt wordt door Ontmoeting. Daarom publiceren wij graag op onze website een ‘Ontmoeting van de maand’. Heb jij ook een Ontmoeting meegemaakt die raakt? Laat het ons weten, dan delen wij die graag. Spreek ons aan, bel of mail: ontmoetenraakt-johannes@3eenheidparochie.nl   Ga naar deze pagina van de ‘Ontmoetingen van de maand’