Geboorte H. Johannes de Doper kerk

Montfoort, Linschoten

Welkom bij onze geloofsgemeenschap!

Dit is de ‘startpagina’ van onze geloofsgemeenschap “Geboorte H. Johannes de Doper”. Op deze hoofdpagina (‘scrol’ wat verder) staat een samenvattend overzicht van het recente nieuws (op publicatiedatum). Daaronder aankomende activiteiten, actuele familieberichten en een overzicht van aankomende vieringen.

Via het submenu (ook op deze pagina) treft u een overzicht van een groot aantal informatiepagina’s. Daar is informatie te vinden over wie we zijn en wat wij doen. Het is belangrijk te weten dat onder de meeste pagina’s een of meerdere blokken met tabbladen staan. Dus scrol bij het onderwerp altijd even door naar beneden en klik verder op de diverse taps. Deze website heeft ook de bekende zoekfunctie van de loep rechtsboven.

Onze contactgegevens zijn

Geloofsgemeenschap Geboorte H. Johannes de Doper,
Pastoor Spaanplein 2
3417 HV  Montfoort
Telefoon: 0348–47 12 75
E-mail: info-johannes@3eenheidparochie.nl

Ga hier naar het  contactformulier

U bent dagelijks welkom

Kerk en huiskamer zijn alle dagen open van 10.00 uur tot 12.00 uur. Er is dan een gastdame/heer aanwezig in de huiskamer. Secretariaat openingstijden: maandag, woensdag en donderdag van 9.00 – 12.00 uur.

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief BIJ-Johannes

Elke vrijdagmorgen 9.30 uur versturen wij onze digitale nieuwsbrief ‘BIJ-Johannes’ met een overzicht van nieuwe berichten en activiteiten en andere wetenswaardigheden. Deze is onmisbaar als u goed op de hoogte wilt blijven. Scrol naar beneden voor een aanmeldformulier van onze nieuwsbrief

De webmasters/redactie kunt u bereiken via:
nieuws-johannes@3eenheidparochie.nl.

Helma Spruit en Ben van Blokland