100 jarige Johannes de Doperkerk

Feestjaar voor ons 100-jarige kerkgebouw

Aankomend jaar, 13 augustus 1925, bestaat ons kerkgebouw 100 jaar en dat gaan we vieren; een jaar lang!

Het feestjaar begint al dit jaar op Christus Koning, 24 november 2024 en dat loopt tot en met Christus Koning, 23 november 2025. We gebruiken het kerkelijk jaar om op verschillende momenten stil te staan bij de verjaardag van ons kerkgebouw.

We hebben voor het feestjaar al enkele evenementen in de planning:

• De Christus Koningsfeesten zullen het feestjaar markeren.
  • De kerstmarkt 13 en 14 december 2024, met enkele extra’s gaan we een hele mooie, leuke en sfeervolle markt neer te zetten.
  • 12 April 1925 gaan we samen met Cultureel Montfoort opnieuw een heel mooi voorjaarsconcert verzorgen.
  • Op de lente markt zijn we ook aanwezig
  • In juni 2025 gaan we in samenwerking met de muziekverenigingen Carolus, Ons genoegen en Linfano een mooie muzikale dag neerzetten, waar in de middag de jeugdorkesten spelen en in de avond de grote orkesten het beste van zichzelf geven.
  • In de periode juli tot half september zal er een tijdslijn te zien zijn van 100 jaar kerkgebouw.
  • De jaarmarkt 2025 gaan we gezellig aankleden voor jong en oud.
  • 4 oktober gaan we een groot feest vieren met onze geloofsgemeenschap.

Houdt de agenda en informatie daarover in de gaten want de lijst is nog niet compleet.

Kerkcommissie en Stichting Vrienden van de Johannes de Doper