Actie Kerkbalans 2024

10 januari 2024

Woensdag 10 januari 2024 kwam een aantal vrijwilligers bijeen in de Bavohof om de actie Kerkbalans 2024 voor te bereiden. Deze actie wordt gehouden van 13 tot 27 januari.

De voorbereiding bestond uit het vullen van enveloppen voor alle parochianen, die bij onze geloofsgemeenschap staan ingeschreven. In die enveloppe zit een kleurenfolder, waarin onze diaken Frank van Rooijen vertelt over ‘Ik k-k-kan het niet alleen…..’. Een lid van de pastoraatgroep, Marrie de Bree, kondigt een activiteit in het kader van het synodale proces aan, waar u snel meer over zult horen. Verder wordt een oproep gedaan om bijvoorbeeld lid te worden van een koor, want ‘Muziek tilt je op’. Als laatste kaarten de voorzitter van de kerkcommissie Gerard Kooijman en de penningmeester Chantal Elemans de noodzaak aan om mee te doen aan de actie Kerkbalans.

Zodra de envelop in de bus verschijnt weet u wat u kunt doen. Er wordt op uw bijdrage gerekend!

Andere berichten