Anna van Rijnpenning in de Emmauskerk

23 april 2024
Zondag 21 april hebben Cobie Wempe en Huub van Woerden uit handen van burgemeester Marijke van Beukering de zogenoemde Anna van Rijnpenning ontvangen. Deze penning hebben zij ontvangen voor hun verdiensten voor de Nieuwegeinse samenleving en met name voor de Emmauskerk.
Beiden zijn al ruim 40 jaar als vrijwilliger verbonden aan de Emmauskerk. Cobie Wempe o.a. als koorlid, pastorale bezoekgroep, kerkbestuur, betrokken geweest bij de opstart van de rouwgroep en daarnaast is Cobie ook vrijwilliger bij de Zonnebloem.
Huub van Woerden is al ruim 40 jaar dirigent. Eerst alleen van het Emmauskoor en sinds de ‘fusie’ in 2022 met het tussenkoor is hij dirigent van het ‘nieuwe’ samengestelde koor, de EmmausZangers. Het was een mooie verrassing en wel verdiend!

Andere berichten