Pindaproject Vastenactie

24 maart 2024

De vastenactie in onze parochie is dit jaar gericht op de Stichting Shirati. Deze stichting geeft extra aandacht aan de vele ondervoede kinderen in Tanzania. De Stichting is door vier Nederlandse tropenartsen in april 2022 opgericht, o.a. Nathan Beijneveld. De Vastenactie loopt tot en met de Eerste Paasdag (31 maart)

Om zo goed mogelijk de financiële steun voor de Stichting te bundelen houden we collectes en geldinzamelingacties. Eén van de acties is het pindaproject: er worden pakjes pindarotsjes (á €5 per pakje) verkocht. In de Emmauskerk doen we dat op Palmzondag (24 maart).

Kim van Rooijen, een 4e-jaars verpleegkundig studente, zal op Palmzondag over haar ervaringen in Tanzania en met de Stichting Shirati komen vertellen in de Emmauskerk.

Lees meer over de vastenactie.