Zomerkerk BIJ-Johannes met de IJsselzangers

26 juli 2024, 14:00 uur

Uit ervaring weten we dat het midden in de vakantietijd stil is op straat. Veel vaste activiteiten worden enige tijd opgeschort. Om die stille tijd wat te doorbreken bracht de Werkgroep Pastoraal Contact op het idee om juist dan een leuke zomeractiviteit te organiseren. Vooal diegene die om welke reden dan ook in de zomermaanden thuis is.

De zomerkerk bij Johannes is op vrijdagmiddag 26 juli 2024  van 14.00 tot ca 16.30 uur. De kerk is open vanaf 13.30 uur. Het is een mooie gelegenheid elkaar te ontmoeten. Wij zorgen voor koffie/thee en een drankje met een knabbeltje.

Centrale activiteit is het optreden van het shantykoor ‘De IJsselzangers’. Hun eerste optreden start om 14.30 uur tot ca 15.15 uur. Dan is er pauze om de benen te strekken en voor een drankje. Na een kwartier pauze zingt het koor nog een keer ruim een half uur.

Aansluitend is er voor de liefhebbers gelegenheid om te kunnen nagenieten met wederom een drankje met een knabbeltje..

Het wordt een middag voor jong(er) en oud. Vooraf aanmelden is niet nodig. De toegang is vrij. Heeft u vervoer nodig om er te kunnen komen, dan proberen we dat voor u te regelen. Neem hiervoor contact op met Ria Dorresteijn (06 – 1268 9161). Volg ook onze nieuwsbrief en zeg het voort!  We gaan er met u een leuke middag van maken. U bent welkom  Werkgroep Pastoraal Contact  Cock, Ria, Tiny, Liesbeth en Ben (06-1288 1833)