Volwassenencatechese

‘Bijeen rond Leven en Geloof’

Geloven doe je op je eentje. Zeker! Onder geloof ligt een eigen, persoonlijke keuze. Toch komt geloven pas echt tot zijn recht als je andere gelovigen kan ontmoeten. Dat gebeurt in de vieringen van het weekend. Het gebeurt ook daar waar mensen elkaar opzoeken, om zich te verdiepen in Leven en Geloof. Onze bijeenkomsten zijn laagdrempelig. Ze willen je de rijkdom laten ervaren van eeuwenoude Bijbelse en kerkelijke waarden. Ze gunnen het je dat die je leven van vandaag kunnen verrijken en verdiepen. Velen zeggen het ook fijn te vinden andere mensen te ontmoeten die, net als zij, zoeken naar een zinvol, gelovig katholiek leven. Vandaar dat de bijeenkomsten parochiebreed worden georganiseerd onder deze noemer.

Meer informatie vindt u op de parochiesite.