Financiën Emmaus kerk

Portemonnee met eurotekenKerkbijdragen

De exploitatie van de Emmaus kerk draait volledig op vaste kerkbijdragen, giften, collectes en verhuur van ruimtes. Geen subsidies  of ondersteuning vanuit het bisdom. Uit de ontvangen gelden betalen we de vergoedingen, de elektrarekening, de verzekering, de misboekjes,  altaarkaarsen, de kosten van het orgel en wat al niet meer.

Elk jaar is het een puzzel om de financiën sluitend te krijgen. Velen dragen de Emmaus kerk een warm hart toe, zo blijkt uit de gaven die binnen komen.

• Kerkbijdrage Emmaus kerk
    IBAN: NL66 RABO 0322 5977 81
  • Overige betalingen onder anderen collectes Emmaus kerk
    IBAN: NL 10 RABO 0322 5947 15

Giften en donaties

Uiteraard is het mogelijk een losse gift te doen zonder als vaste donateur in de actie Kerkbalans mee te draaien.
U kunt uw gift overmaken via het algemene rekeningnummer dan wel via de onderstaande QR-code.
De gift komt anoniem binnen.
Bij voorbaat heel hartelijk dank.

Gebruik voor de betaling één van de volgende mogelijkheden:

• QR-code Giften en Donaties
  • Overboeking naar bankrekening van de Emmaus kerk
    IBAN: NL 10 RABO 0322 5947 15

De jaarlijkse Actie Kerkbalans

Leden van de Emmausgemeenschap, of zij die deze een warm hart toedragen, doneren elk jaar een toegezegd bedrag.
Dat kan op verschillende manieren afhankelijk van uw keuze:

• per maand, maar dan zorgt u zelf voor de overboeking
  • per kwartaal in 4 gelijke delen
  • per halfjaar in 2 delen
  • per jaar ineens

Betaalwijzen:

• door een automatische incasso per kwartaal/half jaar/jaar
  • door zelf het bedrag over te maken. Als u dit niet direct wilt doen dan kunt u bij internetbankieren een uitvoerdatum opgeven of in uw eigen agenda een notitie maken om het bedrag over te maken.

Fiscale mogelijkheden

Het is mogelijk de jaarlijkse losse schenking te vervangen door een periodieke gift die fiscaal aftrekbaar kan zijn.
Ga voor verdere informatie over fiscale mogelijkheden naar parochiële pagina Financiën.

Nadere informatie

Neem indien gewenst contact op met de penningmeester van de Emmaus kerk via het antwoordformulier hieronder.

Contactformulier Penningmeester Emmaus kerk

Dit formulier wordt verzonden naar het mailadres van de penningmeester van de Emmaus kerk.