Intenties – Vieringen

Reguliere vieringen

In de Emmauskerk is er elke zondag om 11.00 uur een reguliere viering. Om praktische redenen worden de Eucharistievieringen afgewisseld met Woord- en Communieviering.

Wilt u een intentie opgeven? Vul dan het betreffende formulier in.

Livestream

Een viering vanuit de Emmaus kerk kunt u live volgen of na afloop terugkijken. Ga daarvoor naar kerkdienstgemist.nl/emmauskerk.

Als er een viering gaande is, klik dan in het beeld op de startknop (driehoekje), de live uitzending start dan met beeld en geluid.

Wilt u iets terugkijken, scroll dan eerst iets verder omlaag en selecteer dan de gewenste viering die in het overzicht staat. De vieringen staan gesorteerd op datum.

Achter de afbeeldingen hieronder vindt u:

• Een overzicht van de andere groepen die momenteel vieringen houden in de Emmaus kerk.
  • Een formulier om intenties voor de reguliere vieringen op te geven.
  • De liturgische kalender met overzicht van de lezingen op zon- en feestdagen. Ook de liturgische cirkel met een overzicht van het kerkelijk jaar.
  • Een overzicht van de extra collectes tijdens de reguliere vieringen.