Uitnodiging Eerste H. Communie mei 2025 (Nieuwegein)

8 juli 2024

In mei 2025 is de mogelijkheid voor kinderen uit Nieuwegein om de 1e H. communie te doen. De viering is in de Emmauskerk aan het Merelplein2, 3435 CC Nieuwegein in Nieuwegein.

Zit jullie kind volgend schooljaar in groep 4 van de basisschool dan kan het meedoen. Er gaat een periode van voorbereiding aan vooraf. De voorbereidingen starten in september met een algemene ouderavond. Daarna zijn er ongeveer 1x per maand bijeenkomsten voor de kinderen.

Via deze link kunnen jullie je kind aanmelden.
Van het catechesesecretariaat van de parochie ontvangen jullie daarna een bevestiging.

Eind augustus 2024 zal worden gekeken of er voldoende aanmeldingen zijn. Zijn er genoeg, dan zal het catechesesecretariaat jullie informeren over data en kosten en uitnodigen voor de ouderavond

Namens de werkgroep Nieuwegein
Elly Attenborough,