Dick van den Bosch bedankt

26 juni 2024

Dick van den BoschNa ruim 10 jaar  de portefeuille bouwzaken in het parochiebestuur te hebben bekleed, komt er  medio juni een einde aan die periode.

Daarin  heb ik  wat mij betreft heel constructief en plezierig met iedereen kunnen samenwerken, want dat is toch de essentie waar het om gaat in dit vrijwilligerswerk.

De jaarlijkse overleggen over de onderhoudsbegrotingen met alle beheercommissies  waren niet alleen inhoudelijk zinvol, het was ook bij uitstek de gelegenheid om elkaar te spreken en vanuit het bestuur op de hoogte te blijven van wat er leeft binnen een geloofsgemeenschap op het gebied van het groot en klein onderhoud van onze gebouwen en allerlei bijkomende wensen.

En altijd hebben we in gezamenlijkheid met ook de penningmeesters van de geloofsgemeenschappen de jaarlijkse budgetten kunnen vaststellen.

Tussendoor was er  zo nodig   en indien gevraagd ook altijd ruimte voor een overleg en bezoek op locatie.

De inbreng van de beheercommissie en de werkzaamheden die zij hebben verricht om de geplande werkzaamheden ook inderdaad  uitgevoerd te krijgen, kan niet onvermeld blijven.

De ruimte die zij daarvoor kregen heb ik altijd als belangrijk ervaren en van groot belang bij vrijwilligerswerk. Het houdt mensen betrokken en ook verantwoordelijk.

Ik mag wel vaststellen, dat onze gebouwen  momenteel bouwkundig  in goede staat verkeren, maar dat in de komende tijd ook alle aandacht en financiële middelen nodig zullen  blijven. Maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Nogmaals mijn dank aan allen voor de prettige en zinvolle samenwerking,

Dick van den Bosch

==========

Als parochiebestuur bedanken wij Dick voor alles wat hij heeft gedaan voor onze parochie. Meer dan 10 jaar heeft hij zich vanuit groot vakmanschap en met grote betrokkenheid ingezet voor alle bouwzaken in onze parochie. Met het vertrek van Dick is een vacature ontstaan, die we nog niet hebben kunnen invullen. Hebt u zelf verstand van ‘bouwzaken’ of kent u iemand die hier veel affiniteit mee heeft, laat het ons dan aub weten. Graag vertellen wij persoonlijk of in een telefoongesprek wat een interessante functie dit is.

Rob van der Gun, secretaris parochiebestuur H. Drie-eenheid
secretaris@3eenheidparochie.nl