Veertiende zondag door het jaar

7 juli 2024 om 10:00 uur
Type: Woord- en Gebedsviering
Locatie: Geboorte H. Johannes de Doper kerk
Voorganger: Gerard Vendrig
Muziek: New Generation

Gebedsintenties: Wil van Engelen- van Galen, Bertha van Wijk-Frasa, Alie Sluijs-Straver, Wim van Schaik, Piet van der Horst, Overleden ouders Gruters-Dorrestein, Overleden ouders van Es-Nieuwenhuizen en Joop van Es, Hans en Lies den Houdijker-Boere

Op zoek naar verborgen kracht
Het is de 14e zondag door het jaar. De lezingen gaan over de kracht die in zwakheid schuilt en over opstandigheid. Opstandigheid lijkt te horen bij jonge mensen, bij pubers, maar opstandigheid is van alle leeftijden, bij elke man, bij elke vrouw. Vaak ontstaat het omdat je het ergens niet mee eens bent of je bekneld voelt. In deze woord- en gebedsviering willen we op zoek gaan naar ‘verborgen kracht‘ die in ons schuilt. Dat doen we samen met het koor New Generation, Lectoren zijn Ans van der Grift en Gerard Vendrig. We nodigen u van harte uit om mee te komen vieren. NB: U kunt ook live via internet meevieren en deze viering nog vier weken terugzien op kerkdienstgemist.