Zeventiende zondag door het jaar

28 juli 2024 om 10:00 uur
Type: Eucharistieviering
Locatie: Geboorte H. Johannes de Doper kerk
Voorganger: Pater Henny Slot mhm
Muziek: Samenzang

Gebedsintenties: Frans Wildemast-1ste jaargedachtenis, Ans Rutges, Tiny Marrėe-Vergeer, Wil van Engelen-van Galen, Bertha van Wijk-Frasa, Alie Sluijs-Straver, Overleden ouders Co en Dora Hoogenboom-Vergeer. Lida van Zijl-van Kippersluis, Bep Marree-Rutges, Nel Rutges, Wil en Fien van Breukelen-van Rossum.

Ik ben ‘het Brood dat leven geeft aan deze wereld’

Deze zondag horen we in de lezingen over broodvermenigvuldigingen. Hoe kunnen we die lezingen vertalen naar onze tegenwoordige tijd? Komen wij alleen om te eten van het Brood of voelen we ons net als Jezus verantwoordelijk voor de ander? Best een uitdaging om daar over na te denken. We nodigen u van harte uit om mee te komen vieren. Er is een eucharistieviering waarbij Pater Henny Slot zal ons voorgaan en Joost van Hofwegen begeleid de samenzang. Van harte welkom om mee te vieren in de kerk of online.