Installatieviering pastoor Peter Ambting en presentatie pastoraal team op 6 oktober 2024

6 oktober 2024

Op zondag 6 oktober 2024 om 11.00 uur zal pastoor Peter Ambting, als opvolger van pastoor Harry van der Vegt, worden geïnstalleerd als pastoor van de parochie H. Drie-eenheid in de H. Nicolaas Basiliek te IJsselstein. In deze eucharistieviering waarin mgr. Woorts de hoofdcelebrant is, worden ook pastor Jaap Scholten en pastor Gerben Zweers, pastoraal werksters Marion Korenromp en Hedwig Mensink gepresenteerd als leden van het nieuwe pastorale team voor de parochies H. Drie-eenheid en Licht van Christus.

Pastor Gerben Zweers zal helaas niet bij deze viering aanwezig kunnen zijn, wegens al eerder gemaakte afspraken voor de viering van zijn 25-jarig priesterjubileum elders.

Alle parochianen van alle geloofsgemeenschappen H. Drie-eenheid zijn welkom in deze feestelijke viering in de H. Nicolaas Basiliek, St. Nicolaasstraat 12, 3401 BS IJsselstein.

Aansluitend aan de viering is er gelegenheid om samen koffie te drinken en kennis te maken met pastoor Ambting en zijn pastoraal team.

Bij de viering willen we graag een gelegenheidskoor samenstellen met zangers uit de hele parochie. Lees meer hierover.

Namens het parochiebestuur H. Drie-eenheid,
Tonnie van Wiggen-Valkenburg, vicevoorzitter