CatKids 2 juni 2024 (Nicolaaskerk)

2 juni 2024
Thuiskomen
Nu de meivakantie voorbij is, kijken we alweer uit naar de zomervakantie. Ken je dat, dat het kriebelt om even weg te gaan? Op schoolreisje, op vakantie, bij iemand logeren… Op een andere plek kan je avonturen beleven, nieuwe dingen leren, nieuwe vrienden maken. Hoe leuk is dat!
Toch is het daarna vaak best fijn om terug te komen in je vertrouwde omgeving. Want als je weg bent geweest, weet je weer wat je mist. Ook God is iemand bij wie je altijd thuis mag komen. Waar je ook bent.
We hopen dat je je bij CatKids ook thuis voelt 😊 Want op zondag 2 juni gaan we samen aan de slag met dit thema, om 9.30 uur in de Nicolaaskerk.

Heb je net je Eerste Heilige Communie gedaan en/of ben je nog niet eerder geweest, kom dan gerust eens kennismaken. Je bent van harte welkom.

CatKids is op 2 juni om 9.30 uur in de Nicolaaskerk.

Lees meer over Catkids.