Als nieuw, start 21 oktober 2024

21 oktober 2024

Als nieuw

Bidden met de Bijbel. Je kunt ook bidden met de Bijbel. Wie de stilte in duikt en biddend gaat luisteren naar enkele verzen uit de Bijbel, ontdekt een heel andere dimensie van het woord van God. Je leert zo de Bijbel als nieuw kennen.

We laten ons inspireren door het boek Bidden met de Bijbel van Nikolaas Sintobin. (Het boek hoeft niet te worden aangeschaft.)

Deze bijeenkomsten worden gegeven door r.k. pastoraal werkster Marion Korenromp, dominee Bert de Wit en kerkelijk werkster Jeannette Vos (beiden Ontmoetingskerk).

Dit initiatief is een voortzetting van de samenwerking die er al was tussen parochie H. Drie-eenheid en PKN kerk Ontmoetingskerk.

Practische gegevens

Aanmelden: voor deze bijeenkomsten kan via dit mailadres: zin@pgij.nl
Datums: 21 okt en 25 november 2024 en 20 januari en 17 maart 2025
Tijd: 19.30-21.00 uur