Deel uw vakantie-ervaringen

26 juni 2024

Een rubriek voor de vakantietijd

Voor deze vakantietijd maken we graag ruimte voor berichten onder de noemer vakantie ervaringen. Dus is er wat leuks te melden, of een mooie afbeelding deel het met ons.  Graag een korte en bondige tekst en de redactie plaatst de leukste inzendingen. Het leukste/gewenste is wel dat een beetje kerk gebonden ervaringen zijn.

Hostie bakkerij

”Wij zijn in Dresden en daar liepen we tegen een Diaconessen ziekenhuis met klooster en hosties bakkerij aan. We waren welkom en kregen uitleg. Ze maken er 1.700.000 per jaar met de hand gebakken en stuk voor stuk stansen, leveren in heel Duitsland. Zeer bevlogen en enthousiaste mensen. Wij vonden het leuk deze vakantie ervaring met jullie te delen. Groet Gerda en Co Geelkerken“ NB hier onder zijn enkele foto’s te zien.

Andere berichten