Jongerengroep (12-17 jaar)

Vormsel en daarna?

Als je in groep 8 zit heb jij misschien je vormsel gedaan? Wie weet vraag je je af hoe het nu verder gaat? Of je bent tussen de 12 en 17 jaar en bent nieuwsgierig naar de dingen die iets met je geloof te maken hebben. Dan is de jongerengroep echt iets voor jou!

logo jongerenWat is de jongerengroep

Op een aantal zaterdagavonden kun je meedoen met de jongerengroep. Op deze avonden gaan we met elkaar in gesprek rondom bepaalde (geloofs)thema’s. Maar we praten niet alleen over het onderwerp, we doen ook van alles bij het thema. Soms een spel, een filmpje, kahootquiz en natuurlijk een Bijbelverhaal.

De jongerengroep bestaat uit jongeren die afkomstig zijn uit de hele parochie. De groep komt samen in de Bavohof in Harmelen. Daar is alles wat we nodig hebben voor de avonden: veel ruimte voor bewegingsspellen en wifi.

Wil je een keer komen kijken?

Meld je dan aan: h.mensink@3eenheidparochie.nl, of app: 06-38 59 79 90.