Jong-van-Geestvieringen

Jong van GeestvieringGeloven en het leven vieren kan op vele manieren. Voor de een is de stilte belangrijk en voor de ander juist het uiten van de vreugde en blijdschap. En daar zitten nog vele vormen tussen in. Je zou geloven kunnen voorstellen als een prachtige diamant met héél veel facetten. In de Jong-van-Geestviering wordt deze verscheidenheid omarmd.

Vaak is je geloof of het zoeken daar naar, heel persoonlijk, omdat jouw relatie met God en Jezus ook persoonlijk is. bovendien kan de relatie veranderen en ontwikkelen. Hiervoor zijn geen vaste regels en het heeft niets met leeftijd te maken. Het heeft wel te maken met jouw bereidheid om te luisteren naar wat er in je eigen hart leeft. Dit in openheid en wisselwerking naar jezelf en de wereld.

De Jong-van-Geestvieringen zijn daarom interactieve vieringen. Naast een Bijbelverhaal en gebed is er ruimte voor stilte, een deelmoment, bezinning, muziek en samen zingen.

We nodigen je graag uit om mee te doen.

De interactieve Jong-van-Geestvieringen worden gehouden in:
Geboorte H. Johannes de Doper Kerk, Pastoor Spaanplein 2, 3417 HV Montfoort

De vieringen zijn van 19.30-20.30 uur.

Voor meer info: h.mensink@3eenheidparochie.nl of app: 06-38 59 79 90.