Nieuws / Activiteiten

Oecumenische dienst

Van 21 januari tot 28 januari 2024 was de Week van Gebed voor  Eenheid van Christenen.

Om hier invulling aan te geven was er zondag 28 januari een oecumenische dienst in de Dorpskerk in Nieuwegein Noord (PGNN). St. Nicolaaskerk en Dorpskerk hadden deze dienst samen voorbereid. Voorgangers bij deze viering waren Ans Elsinghorst en ds. Inge Hoek.

Gezamenlijk werd gebeden en gezongen, met als centrale thema ‘Heb God lief en je naaste als jezelf’.

Het was fijn om te zien dat de viering druk werd bezocht, waarbij ook parochianen van de St. Nicolaaskerk ruimschoots aanwezig waren. Na afloop was er koffie met een lekkernij en was er gelegenheid tot napraten. Het sentiment daarbij was dat op zoek gaan naar verbinding positieve energie geeft en dat we hier zeker een vervolg aan willen geven.

Catkids

Geloven, wat is dat eigenlijk? Ontdek en beleef het bij CatKids!
Ben je ongeveer tussen de 4 en 12 jaar, dan ben je van harte welkom bij CatKids.
Wat is CatKids?
Bij CatKids gaan we samen ontdekken wat Bijbelverhalen, geloof en de kerk kunnen betekenen in jouw leven en de wereld van nu. Dat doen we tijdens bijeenkomsten in de Nicolaaskerk, met steeds een ander thema en leuke en leerzame activiteiten.
Kom je ook?
Wil je op de hoogte blijven van het programma of heb je vragen?
Stuur dan een mailtje naar catkids@3eenheidparochie.nl
Tot ziens! Werkgroep CatKids: Jorien, Michaela, Wies en Willem

De volgende bijeenkomst van CatKids is op zondag 10 maart, 09.30 St. Nicolaaskerk.