58e Volkskerstzang en Kaarslicht in Vreeswijk

13 december 2023, 19:00 - 22:00 uur

Barbarakerk

Op woensdagavond 13 december a.s. wordt voor de 58e keer de traditionele Volkskerstzang gehouden in de Barbarakerk van 19.00 – 20.00 uur. Het programma bestaat uit vertellingen, volks- en koorzang. Iedereen is welkom, groot, klein, jong en  oud! Het thema dit jaar is “Geef elkaar Licht”
De Volkskerstzang is een initiatief van de Barbarakerk Vreeswijk,  PKN gemeente “De Rank” en Hervormd Vreeswijk.

Vanaf 18:00 uur tot 22:00 uur is Vreeswijk omgetoverd tot een sprookje. De straatverlichting wordt gedoofd en meer dan 10.000 lichtjes twinkelen u tegemoet. In de straten vindt u koren, zijn er diverse activiteiten en koopt u lekkernijen. In het water ziet u lampjes en fonteinen schitteren, de schepen en de sluizen zijn ook versierd met honderden lichtjes. Op de Handelskade vindt u de sfeervolle kerstmarkt vanaf 16:00 uur.