The Passion (Paaszang) in Montfoort

2 maart 2024, 20:00 uur

Together we sing Hallelujah

Op zaterdag 2 maart 2024 (aanvang 20.00 uur) is er een prachtige muziekavond te verwachten in onze kerk. Uitvoering van Paaszang, (Together we sing Hallelujah) een prachtig project van 2 koren. El Shaddai uit Lopik samen met Promising Voices uit Bodegraven. In totaal met 120 mensen en een 9 koppige band ook met strijkers. Zij zullen het lijdensverhaal van Jezus vertolken met beeld en geluid.

Jezus, de Verlosser, kwam voor ons naar de aarde en Hij stierf aan het kruis voor onze zonden. Zijn liefde is puur, oneindig en Hij overwon! Zijn grootheid loven wij en bezingen wij met beide koren, die onder leiding staan van dirigent Leon van Veen. Het koor wordt muzikaal begeleid door piano, basgitaar, drums, hobo, dwarsfluit en strijkkwartet. Het repertoire is gevarieerd, van klassiek tot uptempo, afgewisseld met samenzang. Toelichting bij de, zowel Engelstalige als Nederlandse, nummers komt van eigen koorleden.

De kerk is open vanaf 19.30 uur. Het concert start om 20.00 uur en zal tot ongeveer 22.00 uur duren.

Het is een initiatief van Ontmoeten Raakt en de Rank en wordt in onze kerk uitgevoerd.

Kaarten kosten €10,-, verkrijgbaar via www.zingenindekerk.nl