Kerst op straat

23 december 2023, 18:30 uur

Lichtjeswandeling op 23 december

‘Kom kijken naar het verhaal van het kerstkind in Jutphaas en laat licht geboren worden in je hart’.

Ben je op zoek naar iets leuks en hoopvols met Kerst? In Jutphaas kun je op 23 december tussen 18.30- 21.00 uur ‘kerst op straat’ beleven. Wandelend met een lichtje word je meegenomen in het verhaal ter plekke gespeeld en omlijst door live muziek; van de aankondiging van de volkstelling door keizer Augustus bij de Dorpskerk, het vertrek van Jozef en Maria uit hun flat, langs de engelenzang in de Bazuin, de herders bij hun vuurtje, de kerststal in de Nicolaaskerk om tenslotte in gesprek te gaan met de Wijzen in Lunchroom Jutphaas.

Bij ’t Geinlicht kun je een wens opschrijven voor in de wensboom en chocolademelk drinken.

M.m.v. kinderkerstkoor IJsselstein, ‘Good company’ , zangers, spelers en vele vrijwilligers.
De Dorpskerk, i.s.m. de Nicolaaskerk, de Bazuin en Lunchroom Jutphaas
Start 18.30-19.30 uur in de Dorpskerk, Nedereindseweg 1-3, Nieuwegein
Kom fietsend of lopend, parkeergelegenheid is beperkt en neem een lichtje mee!