Kerkbalans 3 – 10 april

3 april 2024, 00:00 - 10 april 2024, 00:00 uur

Deze dagen staan in het teken van KERKBALANS 2024. Na lange voorbereiding zijn door tientallen vrijwilligers inmiddels de bekende enveloppen bezorgd. KERKBALANS is onze belangrijkste bron van inkomsten. Een bekende jaarlijkse actie, bij ons in deze tijd van het jaar. Thema is: ‘Geef vandaag voor de kerk van morgen’. Het gaat om het behoud van ons mooie kerkgebouw maar nog meer om vieringen en activiteiten mogelijk te maken. Daar is veel geld voor nodig. Wij vragen u een weloverwogen bijdrage om onze geloofsgemeenschap vitaal en gaande te houden. Het zou fijn zijn als u dit weekend even rustig de tijd neemt en het formulier in te vullen. Zet het klaar voor de vrijwilligers die begin volgende week aanbellen. Namens de Commissie KERKBALANS danken wij u bij voorbaat voor uw medewerking en uw vrijgevigheid.

Klik hier voor de informatiefolder kerkbalans 2024