Concert B(r)avissimokoor in Bavokerk

13 oktober 2024, 14:30 uur

Op zondag 13 oktober geeft het B(r)avissimokoor een concert in de Bavokerk.

Onze plannen voor een concert ter gelegenheid van ons 35-jarig bestaan in 2020 werden gedwarsboomd door de corona-epidemie. We wilden niet wachten op ons volgende lustrum en na intensief repeteren, zijn we er klaar voor om u een gevarieerd programma voor te schotelen, dat uit twee delen zal bestaan.

Voor de pauze ligt het accent op religieuze muziek en na de pauze komen andersoortige nummers aan de beurt, waaronder enkele zeer bekende. Voor de liefhebbers zal er daarbij ook gelegenheid zijn om mee te zingen. Zoals altijd staat het koor onder leiding van onze dirigent Ben Rodermans en we worden begeleid door onze pianiste Irene Duijne.

Het concert begint om 14.30 uur; de kerkdeuren gaan open om 14.00 uur.
De toegang is gratis.
Wel zal er een collecte zijn ter dekking van de onkosten.

We hopen u met velen te mogen verwelkomen op deze muzikale middag in de Bavokerk.

Het B(r)avissimokoor