Boekpresentatie: Zoveel toekomst

18 oktober 2024, 15:00 uur

Over vernieuwing in katholiek Nederland en Vlaanderen

Op vrijdag 18 oktober om 15.00 uur presenteert Space for Grace (in het Huis van Dominicus te Utrecht) het boek ‘Zoveel toekomst. Over innovatie in geloofsgemeenschappen’.

Dit boek belicht twintig innovatieve projecten van geloofsgemeenschappen in Vlaanderen en Nederland, van Speelkerk tot Klooster in de Cloud. Stuk voor stuk projecten met durf, ondernemingszin en levenskracht. Kwaliteiten die men vandaag de dag zelden met de Katholieke Kerk associeert. In dit boek tref je inspirerende voorbeelden aan van lokale pioniers, flexibele denkers en fris enthousiasme om iets nieuws uit te proberen: zoveel toekomst!

In dit boek is er ook aandacht voor Ontmoeten ráákt!, het vitaliteitsproject van Montfoort-Linschoten