Barbara weekend: eerbetoon aan de vrijwilligers

7 september 2024, 11:00 - 8 september 2024, 15:00 uur

Het Barbara weekend is een feest, gericht op onze gemeenschap in het algemeen en de vrijwilligers in het bijzonder. Zij “dragen” onze kerk en zorgen dat onze geloofsgemeen-schap kan blijven functioneren.

De laatste telling gaf aan, dat er meer dan 30 groepen zijn, ieder met een eigen aandachtsgebied. Elke groep vormt een puzzelstukje in dat beeld dat gezamenlijk “Barbarakerk” heet.

Wij vieren dit weekend verspreid over 2 dagen. De climax ligt op de zondag, op de Eucharistie viering waarin we allen deelnemen aan dat geloofsgeheim en ons verbonden en verantwoordelijk voelen met en voor elkaar.

Het is dit jaar wel een bijzondere Barbara viering want onze pastoor Van der Vegt neemt in deze viering tegelijk afscheid van ons als Barbara geloofsgemeenschap en daarmee een stukje van zijn “thuis”.

Onderstaand het programma. Mogelijk komen er nog wijzigingen dus blijf de website regelmatig controleren op wijzigingen.

Barbara weekend programma

Iedereen van harte welkom.

Mogelijk ten overvloede: de viering zondagochtend begint op de gebruikelijke tijd van 09:30 uur.