40 jarig priesterfeest pastoor G.M.J. van der Vegt

16 juni 2024
Priesterwijding pastoor Van der Vegt 1984

Zondag 16 juni 2024 is het precies 40 jaar geleden dat ik in de kathedraal van Roermond door Mgr. Gijsen tot priester ben gewijd samen met nog 7 andere klasgenoten Een vreugdevolle dag voor ons allen. Het was mijn begin van een levensweg via de parochies in Venray, Maasniel, als kapelaan. In  Venlo, Mijdrecht, Deventer, Utrecht binnenstad, Nieuwegein en omstreken als pastoor. Een leven om Jezus Christus te willen dienen en mijn mogelijkheden in dienst te stellen van onze Kerk. Met dankbaarheid kijk ik daarop terug en ik wil dat graag met allen die dat ook van harte met mij willen delen, vieren. Op zondag 16 juni is er om 9.30 uur een gezongen eucharistieviering in de Barbarakerk, Nieuwegein-zuid, om God dank te zeggen en om in het eucharistische offer van Jezus Christus ons leven te vernieuwen. U bent welkom.

Pastoor G.M.J van der Vegt

Graag willen wij als parochiebestuur H. Drie-eenheid ons daarbij aansluiten en u uitnodigen om dit feest samen met onze jubilaris te vieren.

Namens het parochiebestuur,
Tonnie van Wiggen-Valkenburg,