Kerstpakkettenactie 2024

16 december 2024, 19:00 uur

Wanneer?

Op maandag 16 december houden de gezamenlijke kerken van IJsselstein (verenigd in het Diaconaal Overleg IJsselstein) weer een kerstpakkettenactie.

Wie krijgen er een kerstpakket?

Mensen die het financieel erg moeilijk hebben komen in aanmerking voor een kerstpakket. De adressen worden onder andere aangeleverd door de kerken, de gemeente en sociale instellingen als: Pulse, Santé en Vluchtelingenwerk

Het Kerstpakket

Net als vorig jaar geven wij dit jaar een tegoedbon van een plaatselijke supermarkt. Men kan dan zelf een pakket samenstellen.

Uw bijdrage!

U kunt uw donatie overmaken naar de bankrekening van de Diaconie van de P.G.IJ. te IJsselstein o.v.v. Kerstpakkettenactie 2024. Het bankrekeningnummer van Diaconie P.G.IJ. is: NL 43 RABO 0159 2783 25.

En u kunt op de dag zelf helpen: maandagavond 16 december om 19:00 uur met het wegbrengen van de pakketten. Dit alles gebeurt vanuit het “Kruispunt” aan de Touwlaan 36.

Mensen die ons al eerder geholpen hebben, krijgen tussen half oktober en half november een e-mail. Misschien vindt u het leuk om ons nog een keer te helpen!

Zeer welkom zijn mensen die pakketten willen bezorgen!!

Bent u nog niet bekend bij ons en wilt u komen helpen? U kunt zich opgeven via info@diaconieenijsselstein.nl

Hebt u nog vragen dan kunt u contact opnemen met Ernest Kaiser, e-mail: kaiser@casema.nl

Wat is de DOIJ?

Kijk op onze website www.diaconieenijsselstein.nl om te kijken wat het diaconaal overleg is.