Overzicht van onze tarieven

Dit is een overzicht van de tarieven voor de meest relevante diensten die wij ten behoeve van de parochianen verlenen. Deze tarieven worden lokaal bepaald en jaarlijks opnieuw vastgesteld door de kerkcommisie en afgestemd met de pastoraatgroep.

• Bijdrage voor een gebedsintentie: € 12,-
  • Afscheidsplechtigheid verzorgd in een crematorium  € 450,- *
  • Uitvaartplechtigheid in de kerk (met begrafenis) € 550,-
  • Uitvaartplechtigheid in de kerk zonder begeleiding crematie € 550,- *
  • Uitvaartplechtigheid in de kerk met verzorgde crematie € 700,- *

*) Deze tarieven zijn exclusief  kosten kopieerwerk liturgieboekjes, maar wel inclusief het gebruik van onze faciliteiten van beeld en geluid en de mogelijkheid van uitzending via internet (kerkdienstgemist.nl).

Meer informatie

Meer informatie en vragen over deze tarieven en onze dienstverlening en het gebruik van de kerk of andere ruimte bij ons secretariaat. Via info-johannes@3eenheidparochie.nl of (0348) 47 12 75 op maandag- woensdag en donderdagmorgen van 9.00 tot 12.00 uur.

Deze tarieven zijn vastgesteld met ingang van 1 oktober 2024 en van toepassing zolang hier gepubliceerd.