Cees Vlooswijk overleden

10 april 2024

Op woensdag 10 april 2024 is op 84-jarige leeftijd overleden: Cornelis Johannes (Cees) Vlooswijk, echtgenoot van Nelly Vlooswijk-Vlooswijk, wonende IJsselplein.

De uitvaartplechtigheid is donderdag 18 april 2024 om 11.00 uur in de RK Kerk Geboorte Johannes de Doper. Later deze middag is er een crematieplechtigheid in besloten kring te Utrecht.  Voorganger: Ben van Blokland

Er is gelegenheid om de familie te condoleren op woensdagavond 17 april 2024 van 19.30 uur tot 21.00 uur bij restaurant De Heeren van Montfoort.

De uitvaartplechtigheid is ook online te volgen en nadien terug te zien via kerkdienstgemist.nl

Klik hier voor de pagina met een overzicht van de recent overledenen en ook van de voorbije jaren.

Andere berichten