photography of five people near outdoor during daytime

Jongeren

Welkom bij de jongerenpagina van de parochie

Na het eerste jaar op de middelbare school denk je meestal dat je meer over het leven gaat nadenken. Vaak komen er meer vragen dan antwoorden. Dat is normaal, maar je kunt soms verstrikt raken in al die vragen.

Vragen als: Wie ben ik? Wat wil ik doen op deze wereld? Is er nog een andere wereld? En geloof ik daar in? Bestaat God? Hoe leg ik daar dan contact mee?

Dit noemen we levens-, zin- en geloofsvragen. Soms heb je de behoefte om er eens met iemand over te praten.

In de parochie vinden we het belangrijk om jonge mensen te helpen in hun levenszoektocht. Daarbij zien we diversiteit als rijkdom. Daarom hebben we een aantal jongerengroepen in de parochie. Zo sta je niet alleen in je zoektocht.

Hedwig MensinkHieronder een overzicht van de groepen

• Jongerengroep (12-17 jaar)
  • 18+ groep (18-25 jaar)
  • Gevorderden groep (26-35 jaar)
  • Sacramenten catechese (12-35 jaar)
  • Individueel gesprek (12-35 jaar)

Ben je tussen de 12 en ongeveer 35 jaar, heb je vragen, wil je een gesprek of meer weten over de jongerengroepen? Stuur dan een bericht naar: h.mensink@3eenheidparochie.nl of app: 06- 38 59 79 90.